Kedves Ügyfelünk!

Ügyfeleink és munkatársaink egészsége védelmében 2020. november 24-től visszavonásig áttérünk az online ügyfélfogadásra és hétköznap az alábbi időtartamban látjuk el a térítésmentes jelnyelvi tolmácsszolgáltatást:
Hétfő: 8-16 óráig
Kedd: 8-16 óráig
Szerda: 8-16 óráig
Csütörtök: 8-16 óráig
Péntek: 8-16 óráig

Személyes ügyfélfogadás heti egy alkalommal biztosítunk ügyfeleink számára:
Hétfő: 12-16 óráig
Egyéb személyes megjelenést igénylő jelnyelvi tolmácsolás igénylése előtt egyeztetés szükséges a szakmai vezetővel.

A rendkívüli helyzetre való tekintettel Tolmácsszolgálatunk elérhetőségei bővültek az alábbiak szerint:
Viber: +36 30 985 6575; +36 30 314 0743; +36 30 820 1973
Ügyfélfogadási időn kívüli elérhetőségünk:
Ügyeleti mobilszám: +36 30 236 3734

A munkalap „aláírása” online tolmácsolás esetében visszaigazolással fog történni. A tolmácsolás után a tolmács írásban fog kérni visszaigazolást az elvégzett tolmácsolás időtartamának helyességéről. Amennyiben az rendben van, akkor elegendő egy válasz igen. Ennyi most számunkra elég, a munkalapot nem kell aláírni.

A SINOSZ jogsegélyszolgálatát igénybe vevő ügyfelek, online kereshetik a jelnyelvi tolmácsokat a megadott elérhetőségeken.
Várjuk a megkereséseteket!